Wednesday, October 3, 2007

Språksvårigheter?

Hej sötisar, sitter här pissetrött o ska gå hem. Tänkte jag skulle dela med mig några tips på hur ni kan ta er fram här i landet med det konstiga språket engelska. (det finns fler där dessa kommer från)

Kram Emma


Jag vill gärna ha mer paj. = I want brain have more broken.

Kan du se knölvalarna? = Can you see the bastard-elections?

Jag har fått sendrag i min vad. = I have got latepull in my what

Har ni revbensspjäll? = Do you have fox bone ventilation?

Jag anar ugglor i mossen. = I suppose owls in the swamp

Han är bortrövad = He's away-assed

Ingen fara på taket. = No danger on the roof.

Är det överhuvudtaget möjligt? = Is it overheadtaken possible?

Hur står det till? Det knallar och går! = How stands it to? It's banging and walking!

Att hoppa i galen tunna = To jump into a crazy barrel.

Det ger jag sjutton i! = I give seventeen in that!

Hur mycket är jag skyldig? = How much am I guilty?

En snuskhummer = A filthy lobster.

Nära ögat skjuter ingen hare. = Close to the eye shoots no rabbit.

Och nu tar vi oss en bensträckare! = And now we will have some bone streching!

Jag har soppatorsk. = I have soup cod.

Var inte för het på gröten. = Don't be too hot on the porridge.

Sluta driva med mig. = Stop drifting with me.

Du är avskedad. = You are offspooned.

No comments: