Friday, September 14, 2007

Flygplatser

är en underlig företeelse. Då sitter man här igen, gaten, börjar fundera om jag hamnat rätt, eller om det skett ett gatebyte... hm... orkar inte flytta mig, sitter ju med datorn :)

Jag har checkat in och gått genom security, ingen uppgradering inte :) men sitter vid vingen... inte bra det heller (i alla fall inte i min värld). Jag har fått fönster så det är någon sate som kommer få resa sig stup i kvarten eftersom jag vill på toa hela tiden... hihi... hoppas på bra filmer. Har köpt en danielle steel bok, inget iq förhöjande här inte, har en del jobb i datorn men bara batteri för 2 timmar, så då är det ju jättebra att jag slösar lite av batteriet för att blogga till er.

Vill egentligen bara säga att jag kommer sakna er de kommande 2 veckorna och att vi lär nog höras via msn etc ändå :)

KRAMAR

1 comment:

*Kongo goes Africa* said...

hälsa Sverige, miss U already!
puss