Wednesday, September 19, 2007

Tjena snyggosar

Här är man borta några dagar och genast går skrivandet ner från er sida??? Vadan detta??? Här sitter man i ett kallt malmö o tänker "visst måste det hända grejer i kap?" Så kom igen, dela med er :)

Här är det bra, dagarna flyter på, känner mig som hemlig agent när jag är utanför lägenheten, vill inte träffa på någon som jag känner och som tror att jag är i CPT... hehe. Än så länge går det enligt planerna i a f.

Jobbmässigt, lär mig massor, hjärnan är som en mosad svamp, och det trycks in mer hela tiden. Mkt roligt :)

Kom att tänka på om det är någon av er som absolut vill ha något från Svea får ni säga till, så ska jag försöka (lovar inget) att få med det hem.

Kram på er, hoppas livet är snällt mot er.

1 comment:

Maja said...

Men det har ju inte hänt nåt sen du åkte... Du behövs här!