Wednesday, September 26, 2007

Once gone black, you don't go back :)

haha... eller hur är det man säger?

Jag har i alla fall precis klivit ur duschen med svart hår... Elin, jag hann före dig :P Var min syster som övertalade mig och mja, det är nog inte helt illa, om än ovant.

Nathalie's (systerdotter 14.5 år) kommentar: ja, nu ser du lite mer hård, eller rockig ut...

Sen har jag rövat runt i syrrans garderob o snott lite kläder (hon har fått från mig med, men bytt ner mig ett par storlekar), samt snott tillbaka mina wrangler jeans som jag nu kan ha från min bror.

Så fredag kväll landar en ny (men samma) emma i kapstaden. Längtar efter er och ser fram emot att ses.

Kram kram

1 comment:

*Kongo goes Africa* said...

kommer det finnas någon Emma kvar att krama när du kommer tillbaka?? hoppas det!